Over die lente (Karel ten Haaf)

in de dagen dat alles nog
goed was onvoorstelbaar goed
in die dagen liep ik
de deur uit de stad
in liep over de grote markt denkend
aan jou en mij aan
ons volkomen wij zag
voor me twee slanke benen lang
bloot machtigmooie kont in
minirok rood vlammend
rood haar en ik had zin
in haar passeerde en keek
om te zien blij
en verrast dat zij
mooi was jij rianne mijn
toen al maandenlang maatje
minnares die lente
dat geluk de maat der dingen
dit alles nog
goed was onvoorstelbaar
goed dat jij en ik compleet
toen nog voor altijd alles toen
jij en ik wij

(bron: Meisjespijn/Passage)

Dit bericht werd geplaatst in Karel ten Haaf en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

