Smeltwater (Cilja Zuyderwyk)

Ik heb een kamertje voor jou gebouwd
de muren wit gesausd de ramen geblindeerd

de deur blijft altijd van het slot en als het giet
hangt er een zeil om het water op te vangen
er is geen dak mijn lief

en ook geen bed want slapen mag je niet
ik wil je stem steeds horen die mij vertelt
dat gisteren je hart gesmolten is.

Met dank aan Cilja voor haar toestemming!

Dit bericht werd geplaatst in Cilja Zuyderwyk en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Smeltwater (Cilja Zuyderwyk)

  1. Leuk om nog eens een Facebook-collega/vriend op Bitterkoekjes te zien! Apart gedicht…Mysterieus en lieflijk. Mooi… Ik zal eens vaker op jouw gedichten letten, Cilja!

    Date: Thu, 27 Sep 2012 03:10:08 +0000 To: alexernst@hotmail.com

  2. cilja zuyderwyk zegt:

    Wat een interessante site met prachtige gedichten. Fijn dat ik daar deel van uit mag maken.

    Groet van Cilja.

Geef een reactie

