Geheim (Inge Boulonois)






Met een hartelijk dankjewel aan Inge voor haar toestemming. Zij won met dit gedicht de 3e prijs van de Hillegomse poëziewedstrijd

Dit bericht werd geplaatst in Inge Boulonois en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Geheim (Inge Boulonois)

    • lee van dijk zegt:

      dit is een heel mooi gedicht Inge het is net of het zo moet zijn maar het is wat ik deze week te horen heb gekregen over mijn klein kind dat ik niet wist dat het er was en de moeder 7 jaar naar me op zoek was en nu ik in België ga wonen heef ze me vonden dus het kan echt niet mooier zijn en jij bedankt voov het mooie gedicht
      heel veel groetje Lee

Geef een reactie

