mijn vleugels in jouw handen (Marije Hendrikx)





in elke vezel van mijn lijf
ben jij als adelaar ontvangen
diepe zieletonen roepen – blijf
mijn vleugels leg ik vol verlangen

vertrouwend in jouw adelijke handen
laat ons vliegen naar de maan
en verre ongekende landen
om nooit meer in gemis te gaan

wat is – dat is – wat was raakt nooit verloren
want wij bewonen zonne-uren
de eeuwigheid is ons beschoren
zij zal de lieve liefde duren

(bron: zeg, liefde…/Betelgeuze)

Dit bericht werd geplaatst in Marije Hendrikx. Bookmark de permalink .

Een reactie op mijn vleugels in jouw handen (Marije Hendrikx)

  1. pworce zegt:

    Ik mis jou ieder zonne-uur dat we niet samen vliegen,maar onze bestemmingen zijn eender en nooit alleen

Geef een reactie

