Zij (Bernard Dewulf)

Wij doen ondeelbaar, hart aan hart,
maar slapen ieder onze nacht.
Haar lichaam ademt in mij voort
en binnen word ik weggedacht.

Woont daar iemand die bestaat
als zij zich sluit? Alles is
zo denkbaar in dit hoofd, ik
raak er niet in en niet uit.

Ik ken haar enkel in mijn armen,
zij houdt mij eeuwig op de tast.
Zij slaapt en wie is zij
die morgen weer in alles past?

(Bron: Waar de engel gaat/Atlas)

Dit bericht werd geplaatst in Bernard Dewulf en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Zij (Bernard Dewulf)

  1. John zegt:

    de engel betovert
    verstrengelde lippen

Geef een reactie

