verlangen (Dianne Soeters)

het is niet
dat ik je zoek
dat ik je wil vinden
als glimp in mijn oogopslag
hoe kan het ook
in een menigte die ik niet ken
in een vreemde stad

maar toch

het is niet
dat ik je noem
dat ik je voel
een vluchtige zoen
een streel door mijn haar
of dat ik mij verbeeld
dat je plotseling voor me staat

ik bedoel
het is dat alles niet
maar toch

is dit wat ik doe
niet zoeken
niet vinden

je onnavolgbaar liefhebben

(Bron: Wat blijven zal maakt ademloos/Hernia & Co Heerlen)

Dit bericht werd geplaatst in Dianne Soeters en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op verlangen (Dianne Soeters)

  1. John zegt:

    Ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond …..

Geef een reactie

