Ik spring over de lege dagen… (Ward Ruyslinck)

Ik spring over de lege dagen,
over de hoofden van wie mij
vergiftigen met vragen
over gisteren en morgen,
over de veilingmeesters
van mijn liefde, spring ik
naar je toe,
en soms struikel ik,
maar ook dan strek ik mijn armen
verlangend naar je uit
en kruip ik op geschaafde knieën
naar je opvanghuis.

(Bron: Zo weinig en zo veel/Manteau)

Dit bericht werd geplaatst in Ward Ruyslinck en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

