Lieve Jacoba (Jan Arends)




Lieve Jacoba, het regent en de mensen slapen zo diep
En zijn de legende vergeten van God die de wereld schiep

Maar buiten staan geurende rozen en ik, ik zing voor de maan
Lieve Jacoba, het regent en straks moet de wereld vergaan

Ik zing van de maan voor mijn liefde, maar het regent de maan die is heen
Lieve Jacoba, weet jij hoe de maan in het donker verdween

De wind speelt een spel met mijn haren en de mensen slapen zo diep
Lieve Jacoba, het regent en mijn liefde gaat over in griep


(Bron: Angst voor de winter: Jan Arends: leven en werk/De Bezige Bij)

Dit bericht werd geplaatst in Jan Arends en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Lieve Jacoba (Jan Arends)

Geef een reactie

